Onödiga frågor

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad, längtansfull och trött
Favoritgodis: Sura remar med melonsmak tror jag
Är det nåt du absolut inte äter: Det är nog lättare att fråga vad jag egentligen äter!
Kläder just nu: Ett blått linne och lackleggins
Musik just nu: Disturbed - Land of Confusion
Vad sa du senast: Minns jag inte du! Men något till min syster
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Lätt! Vikingatiden!
Saft eller alkohol: Inget av det!
Hur många kuddar sover du med: Har fyra i min säng!
Favoritväder: Sol och 25 grader
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Älsklingen, stormkök och en kniv
Spelar du nåt instrument: Spelade förut blockflöjt i flera år. Men nu var det ett tag sen sist, kan spela lite gitarr också.
Morgon- eller nattmänniska: Skulle nog kalla mig för morgon.
Sparare eller slösare: Jag sparar pengar från mitt studiebidrag varje månad!
Bästa film: The notebook och Football Factory
Kommer du ihåg din första kärlek: Skulle nog säga att Conny är det! Min första och enda! ♥
Älskar du henne/honom fortfarande: Massor! <3
Har du några homosexuella vänner: Det tror jag inte, inte vad de har sagt i alla fall ^^
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart! Min mamma och pappa har varit tillsammans i över 34 år och har varit trogna.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Till största del försöker jag det, men kan lätt bli irriterad på när folk "spelar" blåsta!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nä verkligen inte, varför skulle den?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3 tror jag, kanske mer :) Men inte mindre än 2.
Bio eller promenad: Beror lite på, älskar promenera, men ibland är det skönt med bio med.
Är du kittlig: Nja inte direkt, under fötterna isånafall.
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? För vissa, de som ser äckliga ut! Vad taskig jag är!
Äckligaste insekten: Finns för många
Det här är jag bra på: Fotboll, lära ut, lyssna, sen vet jag inte, säkert massa saker.
Bästa bok? Någon av Deans Koontz böcker.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Hm, svårt antingen jättestark eller kunna springa lika fort som Clark Kent.
Vad vill du jobba som? Förskollärare.
Chips, morötter eller godis? Beror på vad jag är sugen på. Just nu skulle jag säga morötter.
Pizza eller hamburgare? Nja...kyckling!
Skriver du dagbok? Nä, eller det beror på om man räknar detta som det, men inte i någon bok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Yes, skall tatuera mig såfort jag blir 18. På armarna och skuldran och mellan skuldrorna, kanske på benet får se.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat skulle jag nog säga.
Gungar du på stolen? Nix, det gjorde jag när jag var mindre och inne i den där perioden när man har för mycket energi.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nix, det tror jag knappast.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Beror på vad jag äter, men i vänstern för det mesta.
Är du rädd för blod? Inte för mitt eget i alla fall, men inte så trevligt och se när det forsar ut blod.
Saltar du på maten? Saltar när jag lagar maten, men inte efteråt.
Gillar du att sjunga? Aa när jag tror att ingen annan hör xD
Anser du att du är stark? Nja, i benen och lagom i armarna.
Brukar du sola? Nja hinner aldrig på sommaren när man jobbar. Men när jag inte jobbade så solade jag ofta.
Vad gör du om du får hicka? Blir irriterad!
Röker du? ALDRIG I HELA MITT LIV TÄNKER JAG RÖKA!!! BLÄ!
Snusar du? Nix.
Kaffe, te eller inget? Te isånafall
Har du någon fobi? Jag hatar att plocka ner tallrikar och bestik i diskmaskinen, som andra har ätit på. Får panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0