Ta-hand-om-sig-själv-dag

Istället för att titta på tv så blev jag sugen att använda ansiktsscrub, ansiktsmask och en toner. Sen gjorde jag rent naglarna. Min hud känns verkligen fräsch just nu. :) Jag använder mig av dessa produkter för tillfället:

Formula 10.6.0 - Deep Down Detox. Den doftar verkligen ljuvligt av apelsin. Gör huden jättelen.
Visibly clear - 2-in-1. Idag använde jag den som en scrub och den ger en härlig kylande effekt mot huden.
Visibly Clear - Blackhead Eliminating toner. Man känner att den verkligen gör någon nytta för den får huden att "brinna".


Kommentarer
Postat av: elise

Jag använde också neutrogena förrut, de funkade jättebra på mig med :)

2010-08-03 @ 11:41:24
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/
Postat av: Ulven

Neutrogena är min mammas favorit! Tänker oxå skaffa blogg när jag är flyttar till USA! Hähä mvg i matte till dig neta HOHOOOOO!

2010-08-03 @ 14:32:11
Postat av: Agneta

Haha Zahra har du roligt va din lilla mupp? :D

Okej vilken tur då Elise, grejen är den att den funkar på mig med, men sen suger jag på att komma ihåg att använda den två gånger om dagen =P

2010-08-03 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0