Svar

Madame Gråsugga:

Hejsan! Jag har två frågor. Hoppas det inte gör något att jag ställer två frågor och inte en fråga. Hehe 8-)

Hur tänker du förbreda dig inför skolstarten?

Inget speciellt direkt. Finns inte så mycket att förbereda sig för tycker jag!

Jag glömde min andra fråga hihi :)

Illa du! xD

 

 

nilo :

Hur ser ditt liv ut om 10 år?

Jag bor med Conny i Göteborg. Har skaffat barn, jobbar och är lycklig!

 

 

 

 

Khosro :

Jag kommer ihåg dig, du var den som jämnt skolkade! :O

Haha, nja inte riktigt va! MVG i musiken ;)

 

 

 

Lisa:

Vill du baka muffins när du kommer hem? =D

Någongång du! =P

 


Kommentarer
Postat av: elise

Hahah, har du visat Khosro din blogg? :D Uuuhhuu, no.1 fan! :)

2010-08-19 @ 16:06:55
URL: http://elisevoldberg.blogg.se/
Postat av: Agneta

Sv: Ja han brukar tycka om att besöka min blogg flera gånger om dagen ;)

2010-08-19 @ 17:45:43
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0