Pratat i telefon...

med min älskling! Mysigt att höra hans röst, saknar honom massa, men snart så är det lördag och då ses vi! ♥
Det är verkligen jobbigt att bo 50 mil från varandra, när man har varit van att bo med varandra i 3 år. Men man måste tänka positivt och tänka på det som väntar en om två år! Ska bli jättemysigt att sen flytta ihop och bo i eget! Längtar, så jag hoppas att dessa två år går fort!

Min bror sitter också och kommenterar mina onödiga frågor och säger vad jag istället skulle ha skrivit! Bara det att jag kan tyvärr inte hålla med honom om att jag skulle vilja ha röntgensyn och titta på tjejers bröst xD Klarar mig bra utan det! xD

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det klarar han sig bra utan med!

2010-08-10 @ 00:18:09
URL: http://hialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0