Längtan börjar bli stor

Vill verkligen ha lördag nu! Ska bli så mysigt att få träffa min älskling igen, var många veckor sen sist. Men sen när jag väl har fått min lön kommer det inte gå så lång tid emellan. Ska stanna i Göteborg till tisdag kväll, sen dagen efter börjar skolan igen. Hoppas Sophia skall trivas i klassen! :)

Haha titta på friidrotten förut, Emma hade inte direkt något motstånd, lite tråkig höjdhopp xD Nu måste dagarna bara rinna iväg, eller så kommer jag snart bli galen. Är nästan som ett barn som väntar på paketen på julafton!

Ska ta och läsa nu, som jag sa förut, sen skall jag sova! Så säger:
God natt nu!


(Gran Canaria, 2007)

Kommentarer
Postat av: Sofie'

Hej, allt bra med dig? :D

2010-08-11 @ 12:43:07
URL: http://likesofiie.blogg.se/
Postat av: sophia

hihi jag kommer nog trivas,gullig du är som skriver om mig <3

2010-08-18 @ 19:51:38
URL: http://persahabatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0