Idag skulle...

Jag ha träffat Sophia efter jobbet, men så blev det inte. För hon hade migrän, stackarn! Så vi skall ses på fredag istället en snabbis. Måste komma hem ganska tidigt då, för ska försöka lägga mig rätt så tidigt. Just nu väntar jag mest på att mamma och syster skall bli klara i tvättstugan så vi sen kan gå till ica och handla lite. Sen blir det middag och ikväll är det fotboll också :D, det dåliga är dock att Kim Källström inte får spela och vad skall vi med den där Zlatan skiten till? Så fort han blir av med bollen så krigar han inte för att vinna tillbaka den, utan går bara. Sen tycker inte jag att han verkar sprida särskilt bra energi på planen. Nä usch! Skall vara Elmander eller Hysén på toppen typ! Och Kim Källström borde väl ha en given plats egentligen i startelvan. Men han kommer förmodligen få hoppa in i alla fall :) Annars blir jag ARG! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Källström <3

2010-08-12 @ 03:48:28
URL: http://hialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0