God morgon!

Hej :) Har inte hunnit skriva förrän nu. Har jobbat, sen blev det middag på direkten. Jag och mamma kände oss inte helt i form, så blev inget gym idag heller utan istället tog vi en långpromenad till Coop Forum. Där fick jag en blomma, som kallas för garderobsblomma. Dess skötsel passade mig perfa bra. För jag är jättedålig på att ta hand om blommor. Den behöver knappt nån vatten alls, vilket är bra, för jag glömmer alltid att vattna blommorna! :) Däremot så tyckte varken mamma eller min syster att den var fin! Sen kom vi plötsligt in på att döpa blomman (?), då sa jag att den skall heta Halte Per. Då började de bara asgarva och frågade vad det var för konstigt namn. Då sa jag att det fanns nått som heter så. Det trodde dock inte de på. Sen sökte jag på google och självklart ;) hade jag rätt! Fanns en gubbe nångång i Ängleholm eller vart det nu var, som hade fått varit bild på ett vykort! Ha jag äger! ;)

Nu får ni en "vacker" bild på Halte Per!



Idag åkte Andrea till Thailand också, i tre veckor! Hoppas du kommer ha det bra där! :) Fast det tror jag nog!

Nu är klockan sådär jobbigt mycket igen, men skönt att det är fredag imorgon, ÄNTLIGEN! Så jag får sova!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DEN ÄR JU FUL!

2010-08-06 @ 18:35:28
Postat av: Anonym

skoj ;) thihihi <3 nej men den är ful

2010-08-06 @ 18:36:06
Postat av: Agneta

Äh tyst med dig bajs syster xD

2010-08-06 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0