3/8

Hej hej! :)

Idag har jag jobbat och tiden bara rann iväg för engångs skull :) För det var så mycket att göra. Telefonen ringde oavbrutet och chaufförerna kom hela tiden och behövde hjälp! Sen när jag väl kom hem så var min moster här! :) Roligt, så har mest bara suttit ute i köket/vardagsrummet och umgåtts med henne och mamma. Sen hann jag städa mitt rum lite snabbt, inte klar än dock, men orkar inte hålla på mer just nu, får bli i helgen isånafall! Skönt att jag mår bättre idag också! Imorgon ska jag fan i mig sticka iväg till gymmet! Längtar jättemycket efter att träna! Sen när jag väl får min lön skall jag också köpa ett simkort på Eriksdalsbadet! Ska blir så roligt!

Bara 11 dagar kvar tills vi ses hjärtat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0