19/8

Woho, hemma från plugget, vi fick sluta 20 min tidigare, skönt :) För denna dag gick ändå mest bara ut på att lyssna på lärarna och gå igenom målen osv. Pappa hämtade mig i alla fall... så slapp åka buss och pendeln. Extra skönt! Vet inte riktigt vad jag skall göra idag, känner mig ganska seg och har huvudvärk, tror det är åska i luften eller nått liknande. Snart blir det middag, men ingen mat som jag längtar efter. Makaroner och falukorv. Tycker inte om korv, tycker det är blä! Ska nog förmodligen städa lite på rummet sen, mina kläder har inte lärt sig en att gå till tvättkorgen! Olydiga ;)

Kommentarer
Postat av: nilo

INGET är blää! Utand det är "mindre gott"!

2010-08-19 @ 21:34:27
Postat av: Agneta

Sv: Man måste ju få säga Blä! Det är väl ändå äckligt man inte får säga =P

2010-08-19 @ 21:55:47
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0