1 augusti 2010

Idag har jag inte gjort så mycket, har suttit och fixat designen på bloggen. Har haft en jobbigt huvudvärk, som jag fick tidigt igår kväll, men som inte vill gå bort. Även fast jag har tagit en ibumetin. Igår var jag på fotboll men tyvärr så förlorade DIF. Inte så rättvist resultat däremot. För Djurgården hade mest anfall och det kändes som om de hade matchen, men häcken hade turen på sin sida, och de satte sina möjligheter.

Jag har tittat på Smallville (spelade in avsnittet från i fredags, hann aldrig titta). Tycker att säsongerna bara blir bättre och bättre. Sen såg jag även på ett avsnitt av Crouse, har några avsnitt kvar att titta på, var tvungen att spela in den när jag började jobba och har inte hunnit titta när man kommer hem från jobbet. Om en stund ska jag in till stan och möta Sophia och jag tror vi ska ta en fika eller nått sånt, trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0